.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان عجیب هاشمی و دخترش

هاشمی در دیدار با نواز شریف سخنانی را بیان نمود که دست برتر را به طرف مقابل می داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از دیدبان؛ هفته گذشته نواز شریف در ایران حضور یافت و با مقامات ایرانی دیدار کرد. وی دیداری نیز با هاشمی رفنسجانی داشت. در این دیدار هاشمی رفسنجانی ضمن طرح مساله رابطه ایران و عربستان اعلام کرد که الان رابطه ما با کشورهای عربی خوب نیست.

این سخن هاشمی سبب شد تا نواز شریف نیز در پاسخ از تمایل پاکستان برای وساطت بین ایران و عربستان بگوید و ابراز نماید که: «هر کاری که بتوانم انجام می دهم اگر مایل باشید با اردوغان هم صحبت کنم.»

هاشمی نیز در پاسخ بیان می دارد هم اردوغان را قبول دارم و هم گل را. هاشمی هم چنین در این دیدار از وضعیت داخلی کشور گله کرده و بیان داشته است که این سال ها همه چیز عقب مانده است.

هاشمی در این دیدار که فاطمه هاشمی نیز حضور داشت در خصوص تلاش ایران برای برقراری صلح در منطقه گفت: «من آمادگی دارم اما کلیت نظام باید اقدام کند.»

هم چنین نواز شریف در پاسخ به سوال فاطه هاشمی که چرا با خانم و دخترتان به ایران نیامدید؛ بیان نمود: «خانم عمل شانه داشت و دخترم هم ساق پایش دچار جراحت شده بود، شما به پاکستان بیایید، من پاکستان بروم دعوتنامه برای شما می فرستم.»

آنچه در این دیدار تعجب برانگیز است سخنان هاشمی در خصوص وضعیت داخلی کشور و تقاضای تلویحی وی از نواز شریف برای پادرمیانی بین ایران و عربستان است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 30 ارديبهشت 1393
محترمانه عنوان کنم آیا چنین اخباری در سایت پرطرفداری مثل شما ارزش خواندن دارد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 ارديبهشت 1393
واقعا که باید بگویم نه.
سلام 30 ارديبهشت 1393
از هاشمی این چیزها عجیب نیست مگر از مهدی با فراری دادنش به لندن حمایت نکرد مگر با آن خطبه ای که خواند ولایت را به فتنه سبزها نفروخت مگر همسرش مردم را دعوت به آشوب خیابانی نکردند هاشمی حاضر است همه نظام را پای خود وخانواده اش قربانی کند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 ارديبهشت 1393
دوست عزیز،بروید فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) را درمورد آیت الله هاشمی بخوانید وتحت تاثیر حرفهای کسانی که در انفلاب هیچ نقشی نداشتند قرار نگیرید.خدا انشاالله همه مارا به صراط مستقیم رهنمون سازد.
علیرضا 30 ارديبهشت 1393
اقا بدون مطالعه و ندانسته قضاوت نکنید
رضا 31 ارديبهشت 1393
کجاش عجیبه؟ سوای اینکهچنینخبری صحت دارد یا نه ، رابطه ما با همسایگان گل و بلبل هست؟ اصلا اینهمه تحریم ظالمانه که بر سر ملت سایه انداخته به خاطر انزوای کشور در سازمانهای بین المللی و سوء استفاده دشمنان قسم خورده از فضای فوق بنفع خودشان نیست؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.